Hej! jag hade svårt att somna inatt vilket resulterade i väldigt trötta och otaggade smink-ögon så jag visar mitt "kontor" och 4 favoriter som jag inte klarar mig utan. 
miljön är fin men ger väldigt dåligt ljus.. 
den lilla svarta "cover all mix" från Make up store. jättebra täckning men smular sig lite. 
Mineral foundation i färgen "neutral light medium" av Idun från apoteket är guld! den känns lätt på huden och ger grym täckning. 
Vitamin C energising face spritz från The body shop är en lifesaver speciellt under vintern då huden blir torr och irriterad (och när man är trött). Ger en fin lyster och mjuk hy bara genom ett sprut!
Till slut mitt fina contourkit från Sleek färg Medium 374. Använder den mörkabruna längst till vänster för skulptering, den i mitten för shimmer och den bruna med glitter i som blush. Kan göra ett bildspel eller video på hur jag brukar det till vardags och till fest!
Dessvärre har jag inga priser på dessa då jag helt enkelt har glömt.. 
 
Nu ska jag käka frukost och hoppas på ett piggare ögon till kvällen. =) 
 

Kommentera

Publiceras ej